Mehdi Bencherki

Bakalářská práce

Ethical buying and boycotting: The consumers motivation and the response of MNCs

Etické nakupování a bojkotování: Motivace spotřebitelů a reakce nadnárodních společností etických postupů.
Anotace:
Abstrakt: Cílem této práce je pochopit motivaci spotřebitelů k etickému nakupování a bojkotu. a také opatření, která by měly nadnárodní korporace přijmout, aby na ně reagovaly. Cílem je identifikovat faktory, které hrají roli při rozhodování o bojkotu nebo etickém nákupu. a jak by je měly cílové nadnárodní korporace řešit. Výzkum bude probíhat formou průzkumu, jehož cílem bude zjistit motivaci spotřebitelů …více
Abstract:
This thesis aims to understand the consumer’s motivation behind ethical buying and boycotting as well as the actions that should be taken by multinational corporations to respond to them. The objective is to identify the factors playing a role in the decision to boycott or buy ethically and how the targeted MNCs should address them. The research will be conducted in the form of a survey with the aim …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
  • Oponent: Petr Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89216