Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy – Bc. Vitalina Besogonova
Bc. Vitalina Besogonova
Bakalářská práce
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Adveritising Tools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje nástrojů audiovizuální reklamy. Práce je klasicky rozdělena do dvou základních částí. První část je věnována tvorbě teoretického základu zkoumané problematiky. Důraz je kladen na současnou audiovizuální tvorbu. Hlavním cílem teoretické části je zjistit, díky jakým nástrojům se audiovizuální produkt stává úspěšnou reklamou a jaké prvky ovlivňují vnímání …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with development of audiovisual advertising tools. The work is classically divided to two main parts. The first part is devoted to creating theoretical basis of the study theme. Emphasis is placed on current audiovisual creation. Main goal of theoretical part is to find out the tools which make audiovisual advertising successful and what elements influence the perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mf68a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ondřej Hanuš