Bc. Vitalina Besogonova

Bachelor's thesis

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Adveritising Tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje nástrojů audiovizuální reklamy. Práce je klasicky rozdělena do dvou základních částí. První část je věnována tvorbě teoretického základu zkoumané problematiky. Důraz je kladen na současnou audiovizuální tvorbu. Hlavním cílem teoretické části je zjistit, díky jakým nástrojům se audiovizuální produkt stává úspěšnou reklamou a jaké prvky ovlivňují vnímání …more
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with development of audiovisual advertising tools. The work is classically divided to two main parts. The first part is devoted to creating theoretical basis of the study theme. Emphasis is placed on current audiovisual creation. Main goal of theoretical part is to find out the tools which make audiovisual advertising successful and what elements influence the perception …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní