Bc. Vitalina Besogonova
Bachelor's thesis
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Development of Audiovisual Adveritising Tools
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje nástrojů audiovizuální reklamy. Práce je klasicky rozdělena do dvou základních částí. První část je věnována tvorbě teoretického základu zkoumané problematiky. Důraz je kladen na současnou audiovizuální tvorbu. Hlavním cílem teoretické části je zjistit, díky jakým nástrojům se audiovizuální produkt stává úspěšnou reklamou a jaké prvky ovlivňují vnímání …moreAbstract:
This bachelor thesis is dealing with development of audiovisual advertising tools. The work is classically divided to two main parts. The first part is devoted to creating theoretical basis of the study theme. Emphasis is placed on current audiovisual creation. Main goal of theoretical part is to find out the tools which make audiovisual advertising successful and what elements influence the perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mf68a/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Estrategias de traducción del lenguaje publicitario en la publicidad audiovisual anglófona de los productos de la higiene personal y cosmética: análisis comparativo de la traducción española y la checa
Jessica Kuželová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Darya Sarycheva -
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
Dita Škopánová -
Virální audiovizuální reklama ve světě
Nikita Novitskiy -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ondřej Hanuš