Ing. Sabina Roubičková
Master's thesis
Budování značky
Brand Building
Abstract:
Diplomová práce "Budování značky" vychází z teoretických poznatků o značce, které jsou popsány v první, teoretické části. Tato část se věnuje jednotlivým náležitostem procesu budování značky a dále tvorbě marketingové strategie a marketingového programu značky. Předmětem druhé části této práce je aplikace veškerých teoretických poznatků o značce do praxe, tedy strategická analýza značky. Pro spolupráci …moreAbstract:
The Diploma thesis "Brand Building" is based on the theoretical findings about the brand which are depicted in the first, theoretical part. This part is devoted to the individual requirements of the process of brand building and also to the creation of the marketing strategy and the marketing program of a brand. The subject of the second part of this thesis is the application of all theoretical findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2015
Accessible from:: 9. 1. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Vendula Macháčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Roubičková, Sabina. Budování značky. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Strategická analýza budovania značky a dlhodobého záujmu o nezávislú galériu: Prípadová štúdia galérie Citrus Jam
Diana Fašangová -
Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR
Patrik Just -
Strategická analýza podniku Nemléko s.r.o. (Optimistic)
Olga Caraja -
Strategická analýza
Simona Vítová -
Finanční a strategická analýza vybraného podniku
Sylvie Rýdlová -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová