Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky – Bc. Klára SVOBODOVÁ
Bc. Klára SVOBODOVÁ
Master's thesis
Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky
Perceptual mistakes of the teacher during the teaching process and their impact on pupils' opportunities for learning.
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na výskyt percepčních chyb u učitelů během vyučovacího procesu, a vlivem těchto chyb na četnost příležitostí k učení, které žákům poskytuje. V teoretické části jsou zpracována témata výukové komunikace, sociální percepce a konkrétní chyby ve vnímání člověka člověkem, takzvané efekty. V rámci praktické části práce je formou strukturovaného pozorování a pomocí dotazníkového šetření …moreAbstract:
This thesis is focused on occurrence of teacher's perceptual mistakes during teaching process and by their influence on frequency of opportunities to learn, which the teacher provides to pupils. In the theoretical part, there are described themes of educational communication, social perceptual and their specific mistakes, the effects. In the practical part, there is detected by structured observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Klára. \textit{Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/9wv7ph/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Klára. Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Specialization in Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Příležitosti k organizačnímu učení: případová studie
Jana Rychlíková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Posttraumatický růst jako příležitost k učení
Radka Mácová -
Syndrom vyhoření u lékařů jako příležitost k transformativnímu učení
Sabina Náhlíková -
Rozvojové grantové projekty jako příležitost k učení
Ondřej Petráš -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká