Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky – Bc. Klára SVOBODOVÁ
Bc. Klára SVOBODOVÁ
Diplomová práce
Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky
Perceptual mistakes of the teacher during the teaching process and their impact on pupils' opportunities for learning.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na výskyt percepčních chyb u učitelů během vyučovacího procesu, a vlivem těchto chyb na četnost příležitostí k učení, které žákům poskytuje. V teoretické části jsou zpracována témata výukové komunikace, sociální percepce a konkrétní chyby ve vnímání člověka člověkem, takzvané efekty. V rámci praktické části práce je formou strukturovaného pozorování a pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
This thesis is focused on occurrence of teacher's perceptual mistakes during teaching process and by their influence on frequency of opportunities to learn, which the teacher provides to pupils. In the theoretical part, there are described themes of educational communication, social perceptual and their specific mistakes, the effects. In the practical part, there is detected by structured observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Klára. \textit{Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/9wv7ph/.
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Klára. Percepční chyby učitele v průběhu vyučovacího procesu a jejich dopad na žáky. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Příležitosti k organizačnímu učení: případová studie
Jana Rychlíková -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Posttraumatický růst jako příležitost k učení
Radka Mácová -
Syndrom vyhoření u lékařů jako příležitost k transformativnímu učení
Sabina Náhlíková -
Rozvojové grantové projekty jako příležitost k učení
Ondřej Petráš -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká