Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce – Bc. Kamila Opravilová
Bc. Kamila Opravilová
Master's thesis
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
A Project of Introducing Sustainable Practices in the Hotel to Increase Customer Loyalty to the Brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou projektu pro zavedení udržitelných praktik v hotelu s cílem zvýšení loajality zákazníka ke značce. V teoretické části jsou zpracovány informace získané z odborné literatury, zaměřené na problematiku udržitelného cestovního ruchu, hotelnictví a uplatňování environmentálního řízení v hotelnictví. V analytické části je popsán aktuální stav vybraného hotelu. Zkoumaná problematika …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of a project for the introduction of sustainable practices in the hotel to increase customer loyalty to the brand. In the theoretical part information obtained from specialized literature on the topic of sustainable tourism, hospitality, and the application of environmental management in the hotel industry was processed. The current state of the selected hotel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OPRAVILOVÁ, Kamila. \textit{Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9wzok1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Opravilová, Kamila. Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Business Administration and Entrepreneurship / Entrepreneurship in Tourism Services
Theses on a related topic
-
Měření a řízení udržitelné výkonnosti
Jana ŠEDOVÁ -
Měření a řízení udržitelné výkonnosti podniku ve vybraném odvětví
Veronika KALÍŠKOVÁ -
Environmentální účetnictví
Veronika Schovajsová -
Analýza možností zlepšení aplikace systémů environmentálního řízení ve vybraném podniku.
Pavlína Kalibánová -
Environmentální nástroje jako součást řízení podniku
Anna VOPALECKÁ -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová