Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru – Bc. Veronika Brožkovcová
Bc. Veronika Brožkovcová
Master's thesis
Efektivní využití marketingových technik v neziskovém sektoru
Effective use of marketing techniques in the non-profit sector
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje v teoretické část celkové charakteristice neziskového sektoru a jeho členění, následně se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci a další faktory ovlivňující marketingové činnosti společností. V praktické části jsou představeny dva nadační fondy a poté se řeší jejich marketingová činnost. Cílem bylo zhodnotit jejich marketingové činnosti a navrhnout doporučení …moreAbstract:
This diploma thesis deals in the theoretical part with the general characteristics of the non-profit sector and its parts, then it focuses on marketing and marketing communication and other factors influencing the marketing activities of companies. In the practical part, two endowment funds are presented and then their marketing activities are dealt with. The aim was to evaluate their marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/z7a0p/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Environmentálny pilier CSR v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku
Letková Letková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž -
Ethics, related to organizational communication.
Ladislav Centár -
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová