Martina Svobodová

Bachelor's thesis

Digital marketing strategy for a selected business

Digitální marketingová strategie pro firmu Angis Plus s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na strategii digitálního marketingu společnosti Angis Plus s.r.o.Cílem bakalářské práce je zhodnotit nástroje a strategie používané společností v digitálním světě, její slabé stránky, identifikace zlepšení a způsob, jak zlepšit současnou strategii společnosti. První část práce se zabývá marketingovou definicí. Dále se práce zabývá digitálním marketingem, popisuje jeho …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the digital marketing strategy for Angis Plus Ltd. The aim of the thesis is to evaluate the tools and strategies used by the company in the digital world, its weak point, identification of improvement and how to improve the current strategy of the company. The first part of the thesis focuses on marketing definition. Further the thesis deals with digital marketing, describes …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Čačková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta