Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW – Iva Škývarová
Iva Škývarová
Bachelor's thesis
Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW
The Research of Global Size of Generators for Small Hydro to 30 MW Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude zabývat celosvětovým průzkumem trhu generátorů pro malé vodní elektrárny. V teoretické části bude vycházet z odborné literatury, týkající se zejména marketingu, marketingového výzkumu, průzkumu trhu, metodami průzkumu trhu a SWOT analýza. V praktické části bude popsána společnost. Poté bude proveden plán, realizace a zpracování dat průzkumu trhu. Na závěr budou výsledky …moreAbstract:
The aim of this thesis is to deal with market research of global size of generators for small hydro market. In theoretical part will be based on the literature, in particular concerning the marketing, market research, market research, methods of market research and SWOT analysis. In the analytical part will be described company. Then will be execut-ed plan, realization and data processing of market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKÝVAROVÁ, Iva. \textit{Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/9x6kb5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škývarová, Iva. Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Průzkum trhu - metody diagnostiky izolačního systému izolovaných závěsných vodičů
Petr Běčák -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu
Jolana Kolovrátníková -
Prieskum trhu seminárov osobného rozvoja
Klaudia Pribulova -
Návrh segmentace trhu střední obchodně výrobní firmy.
Adéla Šturcová -
Marketingová analýza trhu vrtů pro tepelná čerpadla v České republice
Vsevolod Yurievskyi -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn