Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW – Iva Škývarová
Iva Škývarová
Bachelor's thesis
Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW
The Research of Global Size of Generators for Small Hydro to 30 MW Market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se bude zabývat celosvětovým průzkumem trhu generátorů pro malé vodní elektrárny. V teoretické části bude vycházet z odborné literatury, týkající se zejména marketingu, marketingového výzkumu, průzkumu trhu, metodami průzkumu trhu a SWOT analýza. V praktické části bude popsána společnost. Poté bude proveden plán, realizace a zpracování dat průzkumu trhu. Na závěr budou výsledky …viacAbstract:
The aim of this thesis is to deal with market research of global size of generators for small hydro market. In theoretical part will be based on the literature, in particular concerning the marketing, market research, market research, methods of market research and SWOT analysis. In the analytical part will be described company. Then will be execut-ed plan, realization and data processing of market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠKÝVAROVÁ, Iva. \textit{Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/9x6kb5/.
Jak správně citovat práci
Škývarová, Iva. Průzkum celosvětové velikosti trhu generátorů pro malé vodní elektrárny do 30 MW. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum trhu - metody diagnostiky izolačního systému izolovaných závěsných vodičů
Petr Běčák -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu
Jolana Kolovrátníková -
Prieskum trhu seminárov osobného rozvoja
Klaudia Pribulova -
Návrh segmentace trhu střední obchodně výrobní firmy.
Adéla Šturcová -
Marketingová analýza trhu vrtů pro tepelná čerpadla v České republice
Vsevolod Yurievskyi -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Výzkum portálu První kroky na FIM na základě SWOT analýzy
Radek Cvejn