Použití edukativní aplikace pro volnočasové učení a průzkum přírody – Filip JUREČKA
Filip JUREČKA
Bakalářská práce
Použití edukativní aplikace pro volnočasové učení a průzkum přírody
Use of educational application for field-based learning and nature exploration
Anotace:
Tato práce se zabývá vytvořením edukativní a zároveň zábavné aplikace pro děti, rodiny s dětmi, ale také dospělé a její implementací v reálném provozu. Zkoumá, jak je člověk motivo-ván se učit, jaké učební principy a přístupy k učení lze aplikovat nejen na dítě, ale také na dospě-lého jedince. Dále autor v práci porovnává princip učení se pomocí zábavné aplikace s klasickými způsoby učení se. Práce …víceAbstract:
This thesis focuses on the development of an educational and entertaining application for children, families with children, as well as adults, and its implementation in real-world settings. It examines how individuals are motivated to learn, what learning principles and approaches can be applied not only to children but also to adults. Furthermore, the author compares the principle of learning through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Pánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUREČKA, Filip. Použití edukativní aplikace pro volnočasové učení a průzkum přírody. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních geoprostorových technologií v environmentálním vzdělávání
Pavlína NOVÁKOVÁ -
Využití interaktivní tabule ve výuce ve čtvrtém ročníku základních škol
Hana SALAIOVÁ -
Moderní pojetí ve vzdělávání s využitím interaktivních materiálů ve výuce o regionu Lužické hory a České Švýcarsko.
Renáta ROHMOVÁ -
Využití interaktivní tabule ve vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Pavlína Šošolíková -
Vizuální programování ve vzdělávání: taxonomie programovatelných multimédií
Pavel Konrád -
Gamifikace ve vzdělávání
Kristýna TEPLANOVÁ -
Využití GPS ve výuce geografie na příkladu skalních tvarů Hruboskalska
Jan HORČÍK -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva