Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu – Kateřina Kostová
Kateřina Kostová
Bakalářská práce
Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu
Building customer's allegiance with a loyalty programme
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu je zabývat se věrnostními programy a pohlížet na ně jako na komunikační nástroj využitelný k posílení loajality zákazníka. V první, teoretické části budou popsány pozitivní i negativní stránky tohoto typu marketingové komunikace. Teorie bude aplikována v druhé a to analytické části, kde bude také popsán věrnostní …víceAbstract:
The purpose of this Bachelor’s thesis on the topic of Building customer’s allegiance with a loyalty programme is to analyze loyalty programmes as a communication tool used for strengthening customer’s allegiance. The first theoretical part will describe positive and negative sides of this type of marketing communication. The theory will be used practically in the second analytical part, where the loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7920/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOSTOVÁ, Kateřina. \textit{Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/9xo8yr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová