Kateřina Kostová

Bakalářská práce

Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu

Building customer's allegiance with a loyalty programme
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma Budování loajality zákazníka pomocí věrnostního programu je zabývat se věrnostními programy a pohlížet na ně jako na komunikační nástroj využitelný k posílení loajality zákazníka. V první, teoretické části budou popsány pozitivní i negativní stránky tohoto typu marketingové komunikace. Teorie bude aplikována v druhé a to analytické části, kde bude také popsán věrnostní …více
Abstract:
The purpose of this Bachelor’s thesis on the topic of Building customer’s allegiance with a loyalty programme is to analyze loyalty programmes as a communication tool used for strengthening customer’s allegiance. The first theoretical part will describe positive and negative sides of this type of marketing communication. The theory will be used practically in the second analytical part, where the loyalty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Eva Klánová
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách