Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol – Bc. Klára Kasalová
Bc. Klára Kasalová
Master's thesis
Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol
Topics for Distance and Traditional Learning of Respiratory Systems for Students of Lower Secondary Education
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na tvorbu výukových materiálů na téma dýchací soustava, nemoci a prevence pro žáky druhého stupně základních škol pro prezenční i distanční výuku. Kromě vytvořených výukových materiálů jsou v praktické části také zpracovány výsledky vstupních a výstupních testů žáků devátých ročníků ZŠ.Abstract:
The thesis deals with the development of teaching materials on the respiratory system, diseases and prevention for second grade primary school pupils for both full-time and distance learning. In addition to the created teaching materials, the practical part also includes the results of the input and output tests of ninth grade pupils of primary schools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c0xfa/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Martina Jančová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Libuše Vodová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KASALOVÁ, Klára. \textit{Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9xrk2r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science / Lower Secondary School Teacher Training in Natural Science
Theses on a related topic
-
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Návrh aplikace pro podporu výuky Simulinku pro prezenční studium
Aneta Hřibňáková -
Návrh aplikace a sady příkladů pro podporu výuky automatizace pro prezenční a kombinované studium
Petra Opluštilová -
Metody vhodné pro prezenční i distanční výuku v předmětech Výchovy k občanství a Základů společenských věd na víceletých gymnáziích
Věra Landfeldová -
Učebnice matematiky pro 8. ročník ZŠ a jejich připravenost pro distanční výuku
Nikola BRŮŽKOVÁ -
Multimediální videoprůvodce pro předmět Softwarová podpora inženýrských výpočtů pro prezenční studium, část Wolfram Mathematica
David Nevrlka -
Distanční forma výuky hudební výchovy pro žáky prvního a druhého ročníku základní školy
Markéta Zouharová -
Srovnávací analýza prezenční a online výuky češtiny pro cizince a integrace studentů do vysokoškolského vzdělávacího systému v ČR
Bates Nugmanova