Theses 

Marketingová analýza klubu Třebíč Nuclears za období 2005-2013 – Jozef LIBIAK

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Jozef LIBIAK

Bakalářská práce

Marketingová analýza klubu Třebíč Nuclears za období 2005-2013

Marketing Analysis of Club Třebíč Nuclears for the period of 2005 2013

Anotace: Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace baseballového klubu Třebíč Nuclears. Jejím cílem je analyzovat marketingovou komunikaci za pomocí marketingových nástrojů a na základě získaných poznatků zpracovat SWOT analýzu a případný návrh marketingového mixu.

Abstract: This thesis deals with the analysis of the marketing communication of baseball club Trebic Nuclears. The aim is to analyze the marketing communication using the marketing tools and to process the knowledge-based SWOT analysis and appropriate proposal of marketing mix.

Klíčová slova: baseball, komunikační mix, marketing, SWOT analýza

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
  • Zveřejnit od: 30. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Bartková

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: světu
thesis thesis
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kultury

Jak správně citovat práci

LIBIAK, Jozef. Marketingová analýza klubu Třebíč Nuclears za období 2005-2013. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 2. 2019 18:38, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz