CRM - řízení vztahu se zákazníky v obchodní praxi. Kampaňový management jako podpora poboček banky. – Marta Königová
Marta Königová
Bakalářská práce
CRM - řízení vztahu se zákazníky v obchodní praxi. Kampaňový management jako podpora poboček banky.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÖNIGOVÁ, Marta. \textit{CRM - řízení vztahu se zákazníky v obchodní praxi. Kampaňový management jako podpora poboček banky.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/9y50kg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 9y50kg 9y50kg/2
27. 4. 2013