Marketingový průzkum trhu vybraného produktu – Bc. Diana Rusiňáková
Bc. Diana Rusiňáková
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum trhu vybraného produktu
Marketing research for selected product
Abstract:
Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první …moreAbstract:
The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rusiňáková, Diana. Marketingový průzkum trhu vybraného produktu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Průzkum ruského automobilového trhu z hlediska produktového marketingu
Anton Vasin -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková