Bc. Diana Rusiňáková

Bachelor's thesis

Marketingový průzkum trhu vybraného produktu

Marketing research for selected product
Anotácia:
Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první …viac
Abstract:
The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are …viac
 

Kľúčové slová

marketing průzkum trhu produkt trh
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rusiňáková, Diana. Marketingový průzkum trhu vybraného produktu. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Management