Bc. Štěpánka Peterková

Bachelor's thesis

Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu

Product analysis and marketing environment of Natura Siberica in the Czech market
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce s názvem Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu se zabývá analýzou této značky přírodní kosmetiky, jejího sortimentu, marketingu a úspěšnosti prodeje v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol a obsahuje jak teoretické znalosti o firmě, marketingu a propagaci kosmetiky, tak praktický výzkum konkurenceschopnosti produktů …viac
Abstract:
The bachelor thesis analyses natural cosmetics brand Natura Siberica and the company’s position on the Czech market. The thesis examines Natura Siberica’s product range, and also includes its marketing and sales success in the Czech Republic. The thesis is divided into five chapters containing the theoretical information about the company, marketing, and promotion of cosmetic products as well as practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 7. 2021
  • Vedúci: prof. PhDr. Josef Dohnal, CSc.
  • Oponent: Mgr. Světlana Michálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Philology / Russian with orientation on Commercial Practice, Services and Travel