Bc. Klimentiy Korolkov

Diplomová práce

Marketingová strategie pro inovovaný výrobek

Marketing strategy for innovated product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie při zavedení nového výrobku na zahraniční trh. V první části práce jsou teoreticky vymezené pojmy spojené s marketingem a marketingovou strategií. Ve druhé části diplomové práce je představena společnost XY, s.r.o. Dále praktická část obsahuje analýzu a segmentaci rakouského trhu, situační analýzu a následně i SWOT analýzu podniku. Zároveň …více
Abstract:
This thesis describes the design of a marketing strategy during new product introduction in the foreign market. In the first part are theoretical explained notions associated with marketing and marketing strategy. In the second part of the thesis is presented XY Ltd company. Further practical part contains an analysis and segmentation of the Austrian market, situational analysis and subsequently SWOT …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Zhibek Rahmetulina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting