Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží – Martina Kořínková
Martina Kořínková
Diplomová práce
Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
A sell-out data analysis of a particular company with focus on fast moving consumer goods
Anotace:
Práce se zaměřuje na význam analýzy prodejních dat pro podporu rozhodování. Teoretická část se zabývá charakteristikou a sepcifiky odvětví business intelligence i jeho vývojem, rozebírá omezení a příležitosti pro rozvoj. Je rozvedena jak stránka zpracování dat, tak postup a techniky při samotné analýze. Praktická část je zaměřena na prodejní data konkrétního řetězce z pohledu dodavatele rychloobrátkového …víceAbstract:
The thesis deals with data analysis importance for decision making process. The theoretical part focuses on characteristics and specific attributes of the business intelligence, its history and development, limitations and opportunities. The data processing as well as steps or techniques necessary for the analysis are further examined. The practical part deals with sell-out data analysis of a particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30138
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2012
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30138
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Business Intelligence pro řízení skladových zásob firmy se sportovním zbožím
Martina Šimánková -
Business intelligence v oblasti rychloobrátkového zboží
Tereza Fixová -
Analýza nákupního chování u rychloobrátkového zboží v ČR
Alena Bělíčková -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
Adéla Bašníková -
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Ondřej KRÁL