HODNOCENÍ KVALITY VYBRANÉ SLUŽBY METODOU "MYSTERY SHOPPING" – Jiří Zídek
Jiří Zídek
Bachelor's thesis
HODNOCENÍ KVALITY VYBRANÉ SLUŽBY METODOU "MYSTERY SHOPPING"
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení kvality zákaznického servisu ve vybraných společnostech pomocí metody "Mystery Shopping." Cílem je identifikovat klíčové aspekty a problémy zákaznického servisu a na základě získaných dat formulovat doporučení pro jejich zlepšení. V teoretické části je vymezena problematika metody mystery shopping, marketingové komunikace, zákaznické zkušenosti a zákazníka …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the evaluation of customer service quality in selected companies using the "Mystery Shopping" method. The aim is to identify key aspects and problems of customer service and to formulate recommendations for improvement based on the data obtained. In the theoretical part the issues of mystery shopping method, marketing communication, customer experience and customer are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÍDEK, Jiří. \textit{HODNOCENÍ KVALITY VYBRANÉ SLUŽBY METODOU ''MYSTERY SHOPPING''}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Available from: https://theses.cz/id/9yek7l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev