K historii Obecné a měšťanské školy chlapecké ve Bzenci do roku 1939 – Bc. Dalibor Zeman
Bc. Dalibor Zeman
Diplomová práce
K historii Obecné a měšťanské školy chlapecké ve Bzenci do roku 1939
History of The Elementary and the Middle School for boys in Bzenec until 1939
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stavem školství v českých zemí od poloviny devatenáctého století do roku 1939 se zaměřením na historický vývoj místní chlapecké školy ve Bzenci. Práce dále představuje čtenářům samotné město Bzenec i podle dobové literatury, popisuje stav či strukturu českého školství ve sledovaném období až do okupace nacistickými vojsky a konečně ukazuje školní prostředí na obecných a měšťanských …víceAbstract:
The diploma thesis concerns with the state of education in the Czech lands from the mid-nineteenth century to 1939 with a focus on the historical development of the local school for boys in Bzenec. The work also introduces the city of Bzenec itself to the readers, furthermore according to the historical literature, describes the state or structure of Czech education in the observed period until the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fcldf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohuslav Klíma, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství dějepisu pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Cenzura žákovských knihoven českých obecných a měšťanských škol v době Rakouska-Uherska
Marta Konířová -
Žákovské knihovny přerovských českých škol a jejich cenzura v době Rakouska-Uherska
Marta Konířová -
Roles and Actions of English Teachers in Alternative Schooling
Monika Janáková -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková -
Návrh školní naučné stezky v okolí Bzence
Iveta LUNGOVÁ -
Návrh školní naučné stezky v okolí Bzence
Iveta LUNGOVÁ