Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding – Bc. Ali Karimli
Bc. Ali Karimli
Bakalářská práce
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Abstract:
Abstracts Nowadays if somebody is willing to learn marketing in depth he has to try interdisciplinary approach. First of all, marketing is too complex to be fit into narrow field. Second, marketing is mostly is a product of creative imagination and therefore requires originality rather than traditional obedience to existing methodology. Therefore, it requires a combination of various social sciences …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.