Bc. Ali Karimli

Bakalářská práce

Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding

Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Abstract:
Abstracts Nowadays if somebody is willing to learn marketing in depth he has to try interdisciplinary approach. First of all, marketing is too complex to be fit into narrow field. Second, marketing is mostly is a product of creative imagination and therefore requires originality rather than traditional obedience to existing methodology. Therefore, it requires a combination of various social sciences …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Dominik Stroukal, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance

Práce na příbuzné téma