Možné vlivy pandemie 2019-2021 na prostředí e-commerce v ČR – Bc. Kateřina Štěpánková
Bc. Kateřina Štěpánková
Diplomová práce
Možné vlivy pandemie 2019-2021 na prostředí e-commerce v ČR
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématikou dopadu pandemie COVID-19 na prostředí české e-commerce v různých segmentech a z pohledu spotřebitelského chování zákazníka před a během pandemie COVID-19. Při tvorbě práce bylo využito sběru dat z odborných článků, veřejně dostupných analýz a dalších článků z webových stránek zabývajících se touto tématikou. Teoretická část práce je zaměřena na vývoj e-commerce …víceAbstract:
This thesis deals with the impact of the COVID-19 pandemic on the Czech e-commerce environment in various segments and from the perspective of consumer behaviour before and during the COVID-19 pandemic. The theoretical part of the thesis focuses on the development of e-commerce in the Czech Republic and the related impact of the COVID-19 pandemic on the Czech Republic and e-commerce. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/deago/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Tomáš Krulický, MBA
- Oponent: Ing. Jan Chalupský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické platební systémy
Karin Zambová -
Platební brána pro kryptoměny
Josef Žáček -
Univerzální rozhraní platební brány
Jan Škrabal -
Platební brána pro rozsáhlé infrastruktury
Jakub Coufal -
Proměny chování hotelových hostů v důsledku pandemie covid-19
Gabriela Kubíková -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Proměny spotřebitelských vzorců chování v době pandemie COVID - 19
Jan Čejka