Cenová politika sportovního centra T-club – Michaela PAVLASOVÁ
Michaela PAVLASOVÁ
Bakalářská práce
Cenová politika sportovního centra T-club
Pricing policy of the T-club sports center
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího obchodního modelu. Po pandemii Covid-19 musela fitness centra přehodnotit své dosavadní strategie a obchodní modely. Tato nepříznivá situace postihla i sportovní centrum T-club. Cílem práce je navrhnout změny v obchodním modelu firmy T-club pomocí analýzy marketingového mixu, zejména na základě dotazníkového šetření zaměřeného na návštěvnost …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current business model. After the Covid-19 pandemic, fitness centers had to rethink their current strategies and business models. This unfavourable situation also affected the T-club sports centre. The aim of this thesis is to propose changes in the business model of T-club by analysing the marketing mix, in particular through a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLASOVÁ, Michaela. Cenová politika sportovního centra T-club. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix cukrárny AnetBa.kery
Alexej Červeňák -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová