Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel – Karolína Kristová
Karolína Kristová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Anotace:
Analýza stávající marketingové strategie cestovní kanceláře Canaria travel, tvorba návrhů a doporučení na její efektivní změny.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.