Ing. Michal Gašparík

Bachelor's thesis

Uvedenie produktu na trh

Product presentation on the market
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je zavedení nového produktu na trh, čemuž se věnuji nejen v teoretické části, ale i v praktické části na konkrétním produktu - kopačky Mercurial Vapor Superfly od firmy Nike. Práce se skládá ze čtyř kapitol. V první z nich rozebírám teorii zavádění nových produktů na trh, segmentaci trhu, výzkum trhu a zejména jednotlivé prvky marketingového mixu. V praktické části, která …more
Abstract:
The topic of my thesis is the introduction of a new product on the market, which I devoted both the theoretical and the practical part , on a particular product - Mercurial Vapor Superfly football boots from Nike. This thesis consists of four chapters. In the first I examine the theory of the introduction of a new product on the market, market segmentation, market research and, in particular, individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Anna Kočová
  • Reader: PhDr. Peter Láger

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní