Hana Zachová

Diplomová práce

Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising

České malé a střední podniky a efektivita jejich PPC marketingu
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem vyhodnocování efektivity digitálního marketingu; konkrétně zkoumá problematiku Pay-per-click inzerce na vzorku malých a středních podniků v České republice. Diplomová práce přináší pohled na moderní i již zastaralé praktiky, které se používají k vyhodnocování úspěšnosti PPC reklamy a spojuje tuto problematiku také s příbuzným tématem atribučního modelování. Toto téma představuje …více
Abstract:
This thesis examines the problem of evaluating the effectiveness of digital marketing; more specifically it looks at the topic of Pay-per-click advertising on the scope of Small and Medium-sized businesses in the Czech Republic. The thesis provides literature review of the historical and current possible practices of what specific measures can be used to evaluate the success of pay-per-click advertising …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Josef Hlaváček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53206