Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR – Kateřina Toušová
Kateřina Toušová
Master's thesis
Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
Analysis of co-creation phenomena in Czech republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza fenoménu spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v České republice. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice marketingových komunikací, významu a metodice marketingového výzkumu trhu a chováním současného spotřebitele. Praktická část práce nejprve popisuje fenomén spolutvorby, jeho hlavní principy, postupy a výhody. Následující kapitoly …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to analyze co-creation as a marketing strategy and its use in Czech republic. Diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part evaluate marketing communication strategies, principles of market research and consumer behavior. Practical part explains co-creation phenomena and evaluate its position in czech marketing strategies. Thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33571
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2012
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Eva Hokrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod