Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR – Kateřina Toušová
Kateřina Toušová
Diplomová práce
Fenomen spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v ČR
Analysis of co-creation phenomena in Czech republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza fenoménu spolutvorby v komunikačních kampaních a jeho použití v České republice. Teoretická část diplomové práce se věnuje charakteristice marketingových komunikací, významu a metodice marketingového výzkumu trhu a chováním současného spotřebitele. Praktická část práce nejprve popisuje fenomén spolutvorby, jeho hlavní principy, postupy a výhody. Následující kapitoly …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to analyze co-creation as a marketing strategy and its use in Czech republic. Diploma thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part evaluate marketing communication strategies, principles of market research and consumer behavior. Practical part explains co-creation phenomena and evaluate its position in czech marketing strategies. Thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Eva Hokrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33571
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod