Využití IMK nástrojů v Café Baribal – Bc. Martin Hudák
Bc. Martin Hudák
Diplomová práce
Využití IMK nástrojů v Café Baribal
Use of the Integrated Marketing Communications Tools at Café Baribal
Abstract:
The subject of my diploma thesis is to provide instruction to increase an awareness of the company, improve image, bring in and reach out new customers through the use of marketing tools and determine which of the three used marketing campaigns were the most successful. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is familiar with the general characteristics of marketing …víceAbstract:
Predmetom mojej diplomovej práce je poskytnutie návodu pre zvýšenie povedomia o podniku, zlepšenie imageu, prinesenie a oslovenie nových zákaznikov za pomoci použitých marketingových nástrojov a zistenie, ktorá z troch použitých reklamných kampaní bude najúspešnejšia. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa oboznámujem s všeobecnou charakteristikou marketingu. Praktická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rs3lg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
An Analysis of the Modern English Translation of the Poetry of Mary Queen of Scots
Karin Marcin -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Proposal of marketing campaign for students in Azerbaijan to study at FBE MENDELU in Brno
Fidan Aliyeva -
Tvorba a realizácia reklamnej kampane v komerčnej banke
Diana Škultétyová -
Humor ako kľúčový aspekt vnímania reklamnej kampane
Adriana Krutá