Bc. Gabriela Mičková

Master's thesis

Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií

UNIFER alfa a.s. Communication Mix from the Perspecive of New Media
Abstract:
Diplomová práce se zaměří na rozbor komunikačního mixu společnosti UNIFER alfa a.s. Zvláštní pozornost bude věnována využívání nových médií jako komunikačních nástrojů a jako nástrojů měření efektivity komunikačních strategií. Budou proto komparovány online marketingové kampaně, které firma v minulosti realizovala. Na základě interních materiálů vztahujících se k činnosti marketingového oddělení společnosti …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the communication mix of the UNIFER alfa a.s. company. A special attention will be paid to the usage of the new media as a communication tool and a tool for measuring effectivity of the communication strategies. For this purpose, there will be given comparisons of the online marketing campaigns that the firm used in the past. On the basis of the internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2017
  • Supervisor: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media

Theses on a related topic

All theses