Bc. Gabriela Mičková

Master's thesis

Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií

UNIFER alfa a.s. Communication Mix from the Perspecive of New Media
Anotácia:
Diplomová práce se zaměří na rozbor komunikačního mixu společnosti UNIFER alfa a.s. Zvláštní pozornost bude věnována využívání nových médií jako komunikačních nástrojů a jako nástrojů měření efektivity komunikačních strategií. Budou proto komparovány online marketingové kampaně, které firma v minulosti realizovala. Na základě interních materiálů vztahujících se k činnosti marketingového oddělení společnosti …viac
Abstract:
This diploma thesis is focused on the analysis of the communication mix of the UNIFER alfa a.s. company. A special attention will be paid to the usage of the new media as a communication tool and a tool for measuring effectivity of the communication strategies. For this purpose, there will be given comparisons of the online marketing campaigns that the firm used in the past. On the basis of the internal …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedúci: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media

Práce na příbuzné téma

Všechny práce