Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu – Bc. Monika Polášková
Bc. Monika Polášková
Diplomová práce
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Consumer behaviour in grocery shopping via electronic commerce
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů v České republice při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro subjekty provozující elektronický obchod s potravinami, která povedou ke zvýšení frekvence nákupů online. Literární přehled se zaměřuje na problematiku chování spotřebitele při nákupu v kamenné prodejně a prostřednictvím elektronického …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the behaviour of consumers in the Czech Republic when shopping grocery via e-commerce. The aim of the thesis is formulated recommendations for the subjects of the given market, which will increase the frequency of online purchases. The literary review focuses on issues of consumer behaviour when purchasing in store and via e-commerce. The secondary analysis provides an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chování spotřebitele elektronických cigaret
Roman Pustějovský -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Chování spotřebitele na trhu s elektronikou
Karolína Benáčková -
Analýza chování spotřebitelů při používání elektronického bankovnictví
Tomáš Purmenský -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetření
Tereza HALAMOVÁ -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Marketingový výzkum
Markéta Střížová