Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR – Lukáš Tejral
Lukáš Tejral
Master's thesis
Klíčové faktory úspěchu začínajících e-commerce projektů v ČR
Key success factors of starting e-commerce projects in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zmapovat klíčové faktory úspěchu začínajících podniků působících v e-commerce, a to v odvětví non-food spotřebního zboží v ČR. Za tímto účelem je v teoretické části provedena syntéza publikovaných poznatků ohledně faktorů úspěchu v e-commerce, která je rozšířena o informace ze studií a článků zaměřujících se na aktuální dění v české onlinové scéně. Praktická část práce poté …viacAbstract:
The aim of the thesis is to map the key success factors of starting companies operating in e-commerce, namely in the sector of non-food consumer goods in the Czech Republic. To this end, the theoretical part of the thesis contains a synthesis of published knowledge regarding the key success factors in e-commerce, which is expanded with information from studies and articles focusing on current events …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedúci: Ivana Svobodová
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Inovace a její vliv na posilování konkurenční výhody podniku
Nina Švancarová -
Competitive Intelligence - projekt implementace manažerské metody sledování konkurence za účelem rozhodnutí o vstupu společnosti na trh a zvýšení konkurenceschopnosti
Jindřich HANÁČEK -
Konkurenční výhody ve službách
Michaela Strnadová -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Success Factors Functional Familiarity - An Analysis of German MDAX Companies
Yannick Tobias Jerusalem -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Beyond Food Delivery: The Role of Core Business and Other Success Factors for Superapps, Lessons from Grab's SEA Dominance for Wolt's Expansion in the Czech Republic
Jan Budinský