Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní – Pavel Čihák
Pavel Čihák
Master's thesis
Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Marie Hamplová
- Reader: Jindřich Kolek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČIHÁK, Pavel. \textit{Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní}. Online. Master's thesis. Praha: Jan Amos Komensky University Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/9zp93y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Master programme / field:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights