ČIHÁK, Pavel. \textit{Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zp93y/.
ČIHÁK, Pavel. <i>Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zp93y/.
ČIHÁK, Pavel. Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zp93y/.
@MastersThesis{Cihak2012thesis,
AUTHOR = "Čihák, Pavel",
TITLE = "Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní [online]",
YEAR = "2012 [cit. 2024-10-10]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Marie Hamplová",
URL = "https://theses.cz/id/9zp93y/",
}
@MastersThesis{Cihak2012thesis,
AUTHOR = {Čihák, Pavel},
TITLE = {Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní},
YEAR = {2012},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Marie Hamplová},
URL = {https://theses.cz/id/9zp93y/},
URL_DATE = {2024-10-10},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Čihák
| jméno = Pavel
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Kampaně Raiffeisebank od roku 2007: vliv komunikace na vnímání značky a prodejní efekt kampaní
| url = https://theses.cz/id/9zp93y/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí = Marie Hamplová
| rok = 2012
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-10
| poznámka =
| jazyk =
}}