Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování – Bc. Jana Kolářová
Bc. Jana Kolářová
Master's thesis
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
The Psychological Aspect of Consumer Decision
Abstract:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty procesu nákupního rozhodování spotřebitele, především při volbě značek sportovního oblečení. V teoretické části je charakterizována osobnost spotřebitele a jeho chování během celého nákupního procesu a jaké faktory jej při rozhodování ovlivňují, okrajově je zmíněn vliv značky na spotřebitele. V metodické části jsou určeny postupy získávání primárních …moreAbstract:
This thesis deals with the psychological aspects of the process of consumers buying decisions. Its content focuses on consumer decision when choosing brands of sportswear. The theoretical section describes the consumer's personality and his or her behaviour during the whole buying process and the factors that can influence decision-making. The influence of the brand name is marginally mentioned as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/in1za/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková