Design reklamy z pohledu neuromarketingu – Natálie Machová
Natálie Machová
Bachelor's thesis
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Design of advertising from the perspective of neuromarketing
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na design reklamy z pohledu vědeckého zkoumání, který není veřejnému publiku kolikrát až tak přístupný. Hlavním cílem této bakalářské práce je, zjistit, jak vybrané grafické prvky přispívají k efektivitě grafických vizuálů používaných v marketingové komunikaci. Teoretická část se zabývá hlouběji tématy jako je reklama, design v marketingu, neuromarketingu a nákupnímu chování …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the design of advertising from the point of view of scientific research, which is not so accessible to public very often. The goal of the thesis is to find out how selected graphic elements belong to the effectiveness of graphic visuals used in marketing communication. The theoretical part looks in depth at topics such as advertising, design in marketing, neuromarketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rqlsq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Neuromarketing
Jan Kříž -
Vplyv psychologie na grafický design
Lucia Kocúreková -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová -
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac