Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni – Bc. Sára Fábry
Bc. Sára Fábry
Master's thesis
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Communication Strategy of the Zhubni v kuchyni Cookbook
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose suitable communication strategies for "Zhubni v kuchyni" cookbook that is based on the Instagram profile with the same name. Elemental terms for this problematic, such as online marketing, influencer marketing, communication strategies, communication tools, building personal brands and methodology of this work, are specified in the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fábry, Sára. Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
Nikola Vidová -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová -
Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19
Kateřina Stejskalová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Vliv influencer marketingu na veřejné zdraví
Daniela RUDOVSKÁ -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu