Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni – Bc. Sára Fábry
Bc. Sára Fábry
Master's thesis
Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni
Communication Strategy of the Zhubni v kuchyni Cookbook
Anotácia:
Cílem diplomové práce je návrh vhodné komunikační strategie pro kuchařku Zhubni v kuchyni, která vychází z instagramového profilu se stejným názvem. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky, a to online marketing, influencer marketing, komunikační strategie, komunikační nástroje, budování osobního brandu a také metodologie práce. Praktická část se věnuje představení osobní …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose suitable communication strategies for "Zhubni v kuchyni" cookbook that is based on the Instagram profile with the same name. Elemental terms for this problematic, such as online marketing, influencer marketing, communication strategies, communication tools, building personal brands and methodology of this work, are specified in the theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fábry, Sára. Komunikační strategie kuchařky Zhubni v kuchyni. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Návrh komunikační strategie pro drobný podnik s využitím sociálních médií
Tereza Čonková -
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
Nikola Vidová -
Tvorba SFX značky a návrhu její komunikační strategie
Jana Dohnalová -
Změna vnímání influencer marketingu mileniály po vypuknutí pandemie COVID-19
Kateřina Stejskalová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Vliv influencer marketingu na veřejné zdraví
Daniela RUDOVSKÁ -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu