Mgr. Gabriela Nechvátalová

Bakalářská práce

Porovnání teorií týkající se švédského školství od zveřejnění výsledků PISA

Comparison of theories regarding the Swedish education since the publication of the results of the PISA
Anotace:
Na začátku prosince roku 2013 byly publikovány výsledky mezináírodního měření vědomostí PISA. Švédští žáci se v měření v porovnání s ostatními zeměmi OECD propadli nejvíce. Tento fakt vyvoval velkou vlnu různých teorií, které se zabývaly jak příčinami zhoršujících se výsledků žáků švédských základních škol, tak i přicházely s návrhy na zlepšení současné situace. K tématu se vyjadřovali politikové, …více
Abstract:
In the beginning of December 2013 were published results of the international education ranking PISA. The Swedish students performed worst of all OECD countries which started many different debates on this issue. They were discussing the cause of the poor results and the possibilities of making situation better. In the press appeared oppinions of the politicians, scientist and the school institutions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Agneta Ch. Alarka Kempe

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta