Mgr. Luděk Havel, Ph.D.

Bakalářská práce

Trademark Jerry Bruckheimer (produkční, propagační a distribuční strategie)

Trademark Jerry Bruckheimer (strategies of production, propagation and distribution)
Anotace:
Práce o Jerrym Bruckheimerovi nahlíží tohoto filmového producenta nejenom ekonomickým prizmatem, ale zejména s důrazem na podtržení jeho silné a pevné pozice v Hollywoodu posledních dvaceti let. Jeho filmy vznikají podobně jako filmy v době klasické studiové produkce. Lze je rozdělit do několika signifikantních linií, ale lze také vysledovat opakování spoluprací s poměrně úzkým okruhem filmařů. Ještě …více
Abstract:
Work about producer Jerry Bruckheimer is written not even in the notion of underlining economical success of his movies but to highlight his strong and powerful position in Hollywood of last twenty years. His movies originate as likewise in era of the classical studio production. They can be divided into few significant groups and there can be trace a repeating cooperation with relative close group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2006
  • Vedoucí: doc. Mgr. Pavel Skopal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury

Práce na příbuzné téma