Vliv socioekonomických charakteristik vybraných obcí na dojížďku obyvatel za nákupy zboží denní potřeby – Sára Henešová
Sára Henešová
Bachelor's thesis
Vliv socioekonomických charakteristik vybraných obcí na dojížďku obyvatel za nákupy zboží denní potřeby
Influence of socioeconomic characteristics of selected municipalities on commuting of residents for daily necessities shopping
Anotácia:
Cílem práce bylo zjistit, jaký mají vliv socioekonomické ukazatelé na dojížďku obyvatel třech vybraných obcí za nákupem zboží denní potřeby. K naplnění cíle byly využity dotazníky, které jsem ve spolupráci na projektu TAČR TL05000558 získala. Výzkum se zaměřuje na analýzu faktorů, které ovlivňují vzdálenost a časovou náročnost cesty do nejbližšího supermarketu, obchodu s potravinami nebo k jinému prodejci …viacAbstract:
The aim of the study was to determine the impact of socio-economic indicators on the commuting patterns of residents of three selected municipalities for the purpose of purchasing daily necessities. To achieve this goal, questionnaires were used, which I obtained in cooperation on the project TAČR TL05000558. The research focuses on analyzing the factors that influence the distance and time required …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Zdeněk Šilhan, Ph.D.
- Oponent: Markéta Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HENEŠOVÁ, Sára. \textit{Vliv socioekonomických charakteristik vybraných obcí na dojížďku obyvatel za nákupy zboží denní potřeby}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/9zxogi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá -
Analýza ilegálního online obchodu s volně žijícími zvířaty
Kristýna Holásková -
Zhodnocení online obchodu s vybraným sortimentem zboží v kontextu pandemie Covid-19
Roman Chybík -
Využití online marketingu internetovými obchody s interiérovým vybavením
Kateřina Šmaková -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Jiří BENEŠ -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
Edita HIRSCHAUOVÁ -
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem
Tomáš BEŠTA