Údržba a poimplementační podpora BI řešení – Ondřej Procházka
Ondřej Procházka
Diplomová práce
Údržba a poimplementační podpora BI řešení
Post-implementation maintenance and support BI solutions
Anotace:
Tato práce se zabývá údržbou a po implementační podpory řešení Business Intelligence. Je psána ve spolupráci s firmou Clever Decision. Práce se skládá ze dvou částí. První část práce se zabývá řešením SLA (Service Level Agreement) smlouvy, vlastně navržením SLA smlouvy, kterou by společnost používala jako nadstavbu k smlouvě o podpoře. Druhá část práce je věnována helpdesku, jeho řešením, návrhem procesů …víceAbstract:
The theme of this dissertation thesis is the maintenance support Business Inteligence solutions. It is written in cooperation with the firm Clever Decision. The dissertation consists of two parts. The first part deals with the solution of the SLA contract, actually designing the SLA (Service Level Agreement) contract, wich the company used as an add-on support for the treaty. The second part is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Ján Zajíc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Informační systém pro Helpdesk
Ondřej Havelka