Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele – Adam Ulitzka
Adam Ulitzka
Master's thesis
Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele
Analysis of the Impact of Sportsbook Advertising on Consumers
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele. Práce je strukturována do několika kapitol, které usnadňují pochopení tématu. Teoretická část se zabývá definicí a klasifikací reklamy, procesem tvorby reklamy a její regulací. V další časti je popsána charakteristika trhu sázkových kanceláří, zahrnující jejich fungování, registrační postupy, druhy hazardních …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of the influence of bookmakers' advertising on consumers. The thesis is structured into several chapters to facilitate the understanding of the topic. The theoretical part deals with the definition and classification of advertising, the process of creating advertising and its regulation. The next section describes the characteristics of the betting shops market, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153292
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Tomáš Tykva
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of China)
Zongyuan Chi -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Účinky reklamy na rozhodování rodičů při stravování svých dětí
Markéta Nováková -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili